loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6861 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1667 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 421 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 851 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 640 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 461 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 514 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 403 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 435 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 428 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 447 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 362 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 358 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 399 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 536 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 372 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 375 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 270 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: ماجراي خلعتبري براي بازگشت به ايران با تيموريان و نکونام فرق دارد.

  محمد رويانيان در خصوص پيوستن خلعتبري به پرسپوليس اظهار داشت: من موضوع خلعتبري و باشگاه عجمان را در چند روز اخير پيگيري کردم و حتي تماس‌هايي را داشتم تا از آخرين وضعيت اين بازيکن خوب فوتبال کشورمان با خبر شوم.

وي افزود: من براي آوردن او به پرسپوليس اقدام کرده‌ام اما مشکلاتي هم در اين بين وجود دارد. خلعتبري بازيکني بسيار باغيرت، متعصب و جسور است و ايشان به پرچم سه‌رنگ جمهوري اسلامي ايران علاقه‌ خاصي دارد و هميشه افتخار مي‌کند.

رويانيان ادامه داد: اين بر هيچکس پوشيده نيست که خلعتبري عاشق وطنش است اما ايشان برخلاف نکونام و تيموريان که اصلاً با تيم‌هايشان قرارداد نبسته بودند اما همه چيز رسانه‌اي شده بود مخصوصاً آقاي نکونام، ماجرايش فرق دارد چون خلعتبري قبلاً قرارداد خود را امضا کرده بود.

وي تأکيد کرد: تيموريان و نکونام سرمايه‌هاي فوتبال ما هستند اما آنها قراردادي را با تيم‌هاي خود امضا نکرده بودند و همه چيز رسانه‌اي شده بود اما خلعتبري قبل از اينکه نام مجهول خليج ع ر ب ي بر روي ليگ امارات بگذارند با عجمان امضا کرده بود و قطعاً اگر بخواهد جدا شود بايد هزينه‌اش را بپردازد. حالا هم اين بدشانسي خلعتبري است و با اين حساب ماجراي خلعتبري با تيموريان و نکونام فرق دارد چون آنها قراردادي نداشتند که بخواهند آن را لغو کنند و ما بايد به اين مسئله توجه ويژه داشته باشيم.

رويانيان يادآور شد:‌ به هر شکل ما آمادگي اين را داريم که اگر شرايط مهيا شود با کمک دولت، وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال خلعتبري را با تمام تلاش جذب کنيم، حتي من از خود خلعتبري خواستم که به پرسپوليس بيايد و حالا بايد ببينيم در روزهاي آينده چه اتفاقي مي‌افتد.

وي در خصوص کنار گذاشتن مالکي از هيئت مديره پرسپوليس نيز گفت: ايشان در طول دوران مسئوليتي که من داشتم هميشه از من حمايت کرد. فردي بسيار اخلاق‌محور و بدون حاشيه است و هميشه دوستدار پرسپوليس بوده است. ايشان در فصل جاري بارها سعي کرد به پرسپوليس آرامش بدهد که من از ايشان تشکر ويژه دارم، مي‌خواستم براي قدرداني از مالکي به منزل ايشان بروم اما نشد. ولي در اسرع وقت به همراه مسئولان و معاونين باشگاه پرسپوليس به دفتر وي مي‌رويم و از زحمات بي‌شائبه ايشان تقدير و تشکر خواهيم کرد. ايشان براي هيئت مديره زحمت کشيده و من از مالکي بابت اينکه از هيچ کمکي دريغ نکرد، تشکر مي‌کنم.

رويانيان در خصوص حضور بهرام شفيع در بيمارستان نيز گفت: بالاخره شفيع به گردن اين فوتبال ما و ورزش کشور حق دارد. او براي ورزش ما و صدا و سيما زحمات زيادي کشيده و من اميدوارم هرچه سريع‌تر او را مجدداً در شبکه يک و برنامه پربيننده ورزش و مردم ببينيم. من امروز به ملاقات شفيع رفتم و همه براي سلامتي او دعا کرديم. خوشبختانه شفيع هم سرحال، سالم و قبراق است و ان‌شاءالله از هفته ديگر باز هم چهره زيباي او را خواهيم ديد.

مديرعامل سرخپوشان در پايان يادآور شد: متأسفانه با توجه به اتفاقاتي که در چند وقت اخير افتاد، برنامه‌هاي جذب سه بازيکن از دست ما پريد و به همين دليل اين بازيکنان را از دست داديم. من مي‌دانم که اتفاقات چند وقت اخير توسط چه کساني انجام شده ولي همه چيز تمام شد اما بايد اين را اعلام کنم که برخي‌هاي مي‌گويند ما پورشه و بنز مي‌دهيم اما خودشان قراردادهاي يک ميليارد و 700 و 2 ميليارد توماني بسته‌اند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 563
  • بازدید ماه : 2,109
  • بازدید سال : 22,432
  • بازدید کلی : 322,952
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي