زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 6:21 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





سلاطین سرخ

وبلاگ-کد لوگو و بنر

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 373
نویسنده پیام
salatin-sorkh آفلاین


ارسال‌ها : 165
عضویت: 14 /7 /1391
تشکرها : 1
تشکر شده : 16
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا

روزنامه‌ "الموندو دپورتيوو" از موافقت نيمار براي پيوستن به بارسلونا نوشت.




همواره خبرهايي درباره جدايي نيمار از سانتوس و پيوستن او به بارسلونا به گوش مي‌رسد. با اين حال هر بار خود اين بازيکن جوان از علاقمندي‌اش به ماندن در فوتبال برزيل صحبت کرده است. روزنامه‌ "الموندو دپورتيوو" از موافقت نيمار با ترک سانتوس و پيوستنش به بارسلونا خبر داد.

به گزارش ايسنا،اين روزنامه‌ پرتيراژ اسپانيايي که طرفدار بارسلونا است، نوشت: نيمار سرانجام موافقت خود را با پيوستن به بارسلونا اعلام کرد. او به سانتوس خبر داد که مي‌خواهد تابستان امسال و بعد از پايان جام کنفدراسيون‌ها به بارسا بپيوندد. در گزارش الموندو همچنين آمده است که بارسلونا علاوه بر 10 ميليون يورويي که پيش از اين به عنوان پيش پرداخت به باشگاه سانتوس داده، حاضر است براي جذب نيمار 21 ساله 40 ميليون ديگر به اين باشگاه برزيلي بدهد.

پيش از اين رسانه‌هاي اسپانيايي از رد درخواست باشگاه رئال‌مادريد از سوي نيمار خبر دادند؛ چرا که اين بازيکن جوان دوست دارد در کنار مسي بازي کند.

نيمار 21 ساله از بهترين بازيکنان حال حاضر فوتبال برزيل است؛ بازيکني با هر دو پا توانايي شوتزني و شم بالايي در گلزني دارد. برزيلي‌ها حساب ويژه‌اي روي توانايي او در جام جهاني 2014 باز کرده‌اند.

امضای کاربر : مدیر سایت


شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 13:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS