زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 8:44 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





سلاطین سرخ

وبلاگ-کد لوگو و بنر

ارسال پاسخ
تعداد بازدید 511
نویسنده پیام
salatin-sorkh آفلاین


ارسال‌ها : 165
عضویت: 14 /7 /1391
تشکرها : 1
تشکر شده : 16
كاكرو در پرسپوليس!!!!!!
[undefined=undefined]توضیحات هافبک پرسپولیس در خصوص تیپ کاکرویی اش[/undefined]





رضا حقیقی در پاسخ به این سوال که چرا در تمرینات و مسابقات پرسپولیس از پیراهن مشابه لباس شخصیت‌ کارتونی فوتبالیست‌ها استفاده می‌کند، گفت: «دلیل خاصی ندارد. هوا گرم است و من ترجیح می‌دهم تا آستین لباسم را کوتاه کنم وگرنه چیز خاصی نیست.»



حقیقی در خصوص بازی شب گذشته پرسپولیس و فولاد خوزستان و اخراجش در این دیدار، گفت: «تا به حال کارت قرمز نگرفته بودم اما در این بازی دوستانه اخراج شدم. البته مقصر اخراج شدنم بازیکن فولاد بود که قبل از زدن ضربه پنالتی این تیم پیراهنم را می‌کشید.»



وی ادامه داد: «زمان ریباند ضربه پنالتی بازیکن فولاد آنقدر اعصابم را خراب کرده بود که من پایم را روی پایش گذاشتم و اخراج شدم. در این صحنه اشتباه از طرف من بود و نباید بازیکن حریف را می‌زدم.»



هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا یک بازی دوستانه به این صورت به خشونت کشیده شد، اظهار داشت: «چون بازی دوستانه بود و بازیکنان می‌دانستند داور کمی آرام‌تر سوت خواهد زد به خاطر همین بی‌پروا بازی می‌کردند.»



حقیقی در خصوص اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس بسیار جنگنده و با انگیزه فوتبال بازی می‌کنند، تاکید کرد: «روحیه پیروزی طلبی که نزد علی دایی وجود دارد به بازیکنان منتقل شده به طوری‌که حتی دوست نداریم در یک دیدار دوستانه هم شکست بخوریم.»



وی درباره رویارویی پرسپولیسی‌ها با علی کریمی و کریم انصاری‌فرد در هفته اول لیگ برتر در بازی مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: «متاسفانه در دیدار اول لیگ باید با یک تیم قدرتمند بازی کنیم. ما دوست داشتیم در افتتاحیه لیگ دیدار ساده‌تری پیش رو داشته باشیم اما خواست خدا بود که تراکتورسازی اولین حریف ما باشد. ما در یک بازی دوستانه توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم که البته پیروزی در این بازی نمی‌تواند ملاک خوبی برای بازی‌های لیگ باشد.»



هافبک پرسپولیس ادامه داد: «علی کریمی و کریم انصاری‌فرد برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده‌اند، مخصوصا کریمی که اسطوره این تیم است. آنها بدون شک در دیدار مقابل پرسپولیس برای موفقیت تراکتورسازی تلاش خواهند کرد و بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذارند. ما هم می‌خواهیم از نام پرسپولیس دفاع کنیم و با ارائه یک بازی خوب برنده بازی شویم.»


امضای کاربر : مدیر سایت


دوشنبه 24 تیر 1392 - 18:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | كاكرو در پرسپوليس!!!!!! | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS