loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6815 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1663 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 418 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 846 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 636 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 460 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 510 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 400 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 432 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 424 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 445 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 361 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 357 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 396 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 534 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 369 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 373 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 1434 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «برای بازی با فجرسپاسی انگیزه زیادی داشتم.»

پیام صادقیان در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل فجر اظهار داشت: «بازی سختی بود. فجر برای گرفتن یک امتیاز به تهران آمده بود. این تیم دفاع چند لایه ای داشت و به سختی می توانستیم از آن دفاع رد شویم. تیم هایی که در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می کنند همینطور دفاعی هستند و سخت می شود به آنها گل زد.»


وی ادامه داد: «انگیزه خاصی برای این بازی داشتم. به دلیل اتفاقات هفته گذشته مقابل سپاهان خیلی برایم مهم بود که بتوانم در این بازی خوب بازی کنم. خوشحالم که توانستم در برد پرسپولیس نقش داشته باشم چون تیم در هفته گذشته واقعا تحت فشار بود. به خاطر هوادارانی هم که به ورزشگاه آمده بودند و هفته گذشته دلشان شکسته بود باید این بازی را می بردیم.»


صادقیان درباره اینکه هر 3 پاس گلش را در پرسپولیس تاکنون سیدصالحی گل کرده، گفت: «همه می دانند من در دادن پاس های تودر شگرد دارم. در اين بازي يك پاس دادم كه غلامرضا رضايي ضربه زد اما گلر حريف مهارش كرد. اما خوشبختانه سیدصالحی به خوبی توانست از پاس دوم من استفاده کند. تاکنون 3 پاس گلم را سیدصالحي گل کرده و فکر می کنم دلیل این موضوع این است که او در زمین خوب جا گیری می کند و من هم می توانم به خوبی پیدایش کنم. در اقع من و او به درك متقابلي رسيده ايم. او 3 گل زده و هر 3 پاس گل را من داده ام.»


صادقيان درباره برخورد با ياوري مي گويد: «من كاري با ياوري نداشتم كه سمت نيمكت فجر بروم. داستان هايي از قبل پيش آمده بود و البته علاقه اي همخ ندارم آنها را ادامه دهم. فقط اين را بگويم كه هميشه جلوي ياوري انگيزه دارم، تا ابد و تا وقتي كه فوتبال بازي كنم.»


وی درباره اینکه منظورش در مصاحبه بعد از بازي، از کارهای برخی افراد که به او انگیزه داده چه بوده؟ افزود: «دقیقا منظور من به محمود یاوری بود. او باعث شد من در این بازی انگیزه و انرژی زیادی داشته باشم.»


صادقیان در خصوص شادی گل پرسپولیسی ها گفت: «ما خیلی برای گل زدن تحت فشار بودیم و وقتی سیدصالحی گل زد دیگر نفهمیدیم چطور خوشحالی کنیم. واقعا پرسپولیس و همه بازیکنان به این برد نیاز داشتند.»


هواداران پرسپوليس براي صادقيان لقبي در نظر گرفته اند. او در اين باره مي گويد: «هواداران پرسپوليس لطف دارند و به من مي گويند نيمار آسيا. اميدوارم از بازي من راضي باشند و من هم بتوانم جواب محبتهاي آنها را با بازيهايي كه انجام مي دهم بدهم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 786
  • بازدید ماه : 615
  • بازدید سال : 20,938
  • بازدید کلی : 321,458
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي