loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6862 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1667 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 421 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 851 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 640 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 461 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 514 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 403 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 435 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 428 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 447 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 362 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 358 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 399 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 536 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 372 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 375 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 229 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: رويانيان به من گفت در ليست دايي هستي اما وقتي جلسه گذاشتيم تمايلي براي تمديد قرارداد نداشتند.

محمد قاضي در خصوص آخرين وضعيت سال آينده‌اش و قراردادش با پرسپوليس اظهار داشت: در چند روز گذشته در چند نوبت به همراه مدير برنامه‌هايم مذاکراتي جدي با چند تيم خوب و مطرح داشتم. با تشکر از همه مديران و مربيان تيم‌ها به خاطر شرايط خاصي که سال گذشته برايم اتفاق افتاد از آنها خواستم چند روزي را بيشتر فکر کنم و بعد تصميم بگيريم.

به گزارش فارس، وي درباره پيشنهاد باشگاه استقلال و فتح الله‌زاده نيز گفت: قبل از اينکه نامي از استقلال بياورم دوست دارم هواداران را در جريان اتفاقات در پايان فصل گذشته قرار دهم.

وي افزود: بعد از اتمام مسابقات و انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي، رويانيان به بنده اطلاع داد که در ليست پرسپوليس هستي و دايي تو را براي فصل جديد مي‌خواهد. قرار شد براي تنظيم قرارداد جديد تا چند روز آينده از من دعوت ‌شود که بعد از چند روز به باشگاه رفتم اما احساس کردم آن ها تمايل زيادي براي تمديد قرارداد من ندارند.

قاضي ادامه داد: آنها ادامه مذاکرات را با هماهنگي دايي به آينده موکول کردند که تا به اين لحظه که با شما صحبت مي کنم باشگاه موضع‌گيري رسمي درباره موضوع انجام نداده است. آخرين بار هم مدير برنامه‌هايم براي تسويه حساب به باشگاه رفت که شيريني از او 48 ساعت زمان خواست ولي متوجه شدم آنها با گزينه‌هاي ديگري در حال مذاکره هستند.

مهاجم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا سرانجام در پرسپوليس مي‌ماند يا خير گفت: نمي‌دانم چه شخص يا اشخاصي اين صحبت‌ها را مطرح کردند که من براي باشگاه شرط گذاشته‌ام.آنها مي خواستند من را مقابل هواداران قرار دهند ولي اينجا اعلام مي‌کنم که اگر احساس کنم اين اتفاقات براي خراب کردن وجهه من پيش هواداران باشد در مورد اتفاقاتي که در طول فصل برايم رخ داد و تاکنون از بازگو کردن آنها خودداري کردم صحبت مي کنم. مطمئن باشيد همه چيز را بازگو مي‌کنم که هواداران پرسپوليس و تيم‌هاي ديگر بدانند که چه حق‌خوري‌هايي در حق من شد و من تيم ملي و شرايط خوب فوتبالي‌ام فداي اين مسائل شده است.

قاضي تاکيد کرد: هواداران بدانند من همان محمد قاضي هستم که بدون بازار‌گرمي و در روز اول فصل نقل و انتقالات با عنوان اولين بازيکن پرسپوليس را انتخاب کردم اما مسائل زيادي را ديدم که هيچگاه به خودم اجازه ندادم با گفتن آنها آرامش تيم را به هم بريزم. دليل اين سکوتم هم فقط خواست آقاي رويانيان بود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 633
  • بازدید ماه : 2,179
  • بازدید سال : 22,502
  • بازدید کلی : 323,022
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي