loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6863 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1667 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 421 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 851 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 640 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 461 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 514 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 403 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 435 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 428 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 447 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 362 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 358 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 399 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 536 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 372 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 375 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 217 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ نمی‌دانم انصاری‌فرد کجاست اما امیدوارم هر جا هست صحیح و سالم باشد.

محمد رویانیان با اشاره به حضورش در اردوی تیم ملی در امارات گفت: این یک بحث ملی و وظیفه من بود که کنار بازیکنان حضور پیدا کنم و به آنها خسته نباشید بگویم. صحبت‌های خوبی با بازیکنان داشتم و تلاش کردم به ملی‌پوشان روحیه بدهم اگرچه آنها بیشتر به من روحیه دادند.

وی ادامه داد: از عزم و اراده بازیکنان لذت بردم. با نکونام، خلعتبری، شجاعی، تیموریان، حسینی، رضایی، نوری، احمدی و … چنددقیقه‌ای خوش‌وبش و صحبت کردم. اراده‌ای که از آنها دیدم ستودنی است و خیلی خوشحالم که با این اراده قطر را شکست دادیم.

 

رویانیان تصریح کرد: در صورتی که همین اراده را حفظ کنیم تیم ملی به جام‌جهانی خواهد رفت. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا زحماتی که کشیده شده، به ثمر بنشیند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «آیا در حاشیه این صحبت‌ها مذاکراتی برای حضور این بازیکنان در پرسپولیس انجام داده است؟»،‌خاطر نشان کرد: با برخی بازیکنان مدنظرمان پیش از سفر به امارات صحبت کرده بودم اما در این سفر ترجیح دادم این کار را انجام ندهم. تنها صحبت ما بحث روحیه دادن بود و هیچگونه حرفی از عقد قرارداد و مذاکرات نداشتیم، چرا که نمی‌خواستم در آستانه این دیدار تمرکز بازیکنان به هم بخورد.

رویانیان همچنین در پاسخ به این سوال که «آیا نام تیموریان، نکونام و خلعتبری در فهرست مدنظر علی دایی قرار دارد؟»، اظهار داشت: هر تیمی آرزو دارد این بازیکنان را داشته باشد اما هر کدام از این نفراتی که نام بردید مشکلاتی دارند و شاید نتوانند به پرسپولیس بیایند. قطری‌ها تیموریان را می‌خواهند و خلعتبری هم ظاهرا با یک تیم اماراتی به توافق رسیده است. نکونام هم بازیکن ملی است اما هنوز تصمیمی نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا در صورت حل شدن این مشکلات این بازیکنان جذب پرسپولیس خواهند شد؟»، عنوان کرد: این بازیکنان، بزرگ هستند و هر تیمی دوست دارد آنها را داشته باشد. باید دید شرایط به چه صورت پیش می‌رود.

رویانیان درباره اینکه برای جذب نفرات جدید چه اقداماتی صورت گرفته به تسنیم گفت: به جز تغییراتی که در بین مهاجمان داشتیم،‌تقریبا بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کردیم. سعی ما بر این بوده که اسکلت تیم را حفظ کنیم. ما بازیکن بزرگ داشتیم و از ستاره‌ها بهره می‌بردیم و تنها باید نواقص را جبران می‌کردیم.

وی ادامه داد: علی دایی هوشمندانه کار کرد و دست به جوانگرایی زد چرا که در کنار بازیکنان بزرگی که داریم باید از نفرات جوان نیز سود ببریم.

رویانیان درباره وضعیت محمد قاضی و کریم انصاری‌فرد به تسنیم گفت: قاضی بازیکن باادب، منضبط و خوبی است و از بین این دو، انصاری‌فرد اعلام آمادگی کرده بود که در پرسپولیس بماند. ما حتی قرارداد را تنظیم کرده بودیم اما حدود یک هفته است که از این بازیکن خبری نداریم.

وی اضافه کرد: یک هفته است دنبال انصاری‌فرد هستیم اما نمی‌دانم کجاست. دایی روی این بازیکن نظری مثبت دارد ولی نکته این است که انصاری‌فرد پاسخ ما را نداده است. بعید می‌دانستم او چنین برخوردی کند. نمی‌دانم اکنون کجاست و آیا در خارج از کشور است یا ایران اما امیدوارم هر جا هست صحیح و سالم باشد.

رویانیان درباره اینکه آیا با این شرایط حضور انصاری‌فرد در پرسپولیس منتفی است تاکید کرد: ما منتظر او بودیم اما فعلا از او خبری نداریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره توافق با سیدمهدی سیدصالحی گفت: همانگونه که خودش گفته باید رضایت باشگاه تراکتورسازی را جلب کند و ما هرچه این باشگاه بگوید می‌پذیریم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که چند درصد از بازیکنان فهرست مدنظر دایی جذب پرسپولیس شده‌اند، گفت: ۳ نفر از نفراتی که علی دایی می‌خواسته را هنوز جذب نکرده‌ایم و تلاش می‌کنیم این کار را به زودی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکنان «شاه‌ماهی» هستند خاطرنشان کرد: همه بازیکنانی که ما داریم و می‌خواهیم «شاه‌ماهی» هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در مورد توافق با وینگادا تصریح کرد: نشست خوب و دوستانه‌ای با این مربی داشتیم و با دوستی و صمیمیت این مشکل تا هفته آینده حل خواهد شد.

رویانیان گفت: نماینده ما اکنون در امارات حضور دارد و قرار است مذاکرات نهایی را با وینگادا انجام دهد. ما نحوه پرداخت پول و سایر موارد را طراحی کردیم و در مجموع نشست خوبی داشتیم. بخشی از پول وینگادا دچار مشکل شده بود و به موقع از طرف صرافی به دست او نرسید. با این حال هواداران نگران نباشند و انشاءالله این موضوع به خوبی حل خواهد شد.

رویانیان درباره بحث‌های اقتصادی در امارات گفت: ۴،۵ مورد را هماهنگ کردیم و از روز شنبه آینده مواردی که توافق شده را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قراردادی در این باره امضا نشده اظهار داشت: چند محور اساسی و مهم مدنظر ما بود که هر کدام به تنهایی قرارداد می‌خواهد. اگر این کار صورت بگیرد منبع درآمد خوبی برای باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 2,225
  • بازدید سال : 22,548
  • بازدید کلی : 323,068
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي