loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6861 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1667 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 421 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 851 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 640 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 461 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 514 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 403 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 435 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 428 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 447 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 362 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 358 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 399 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 536 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 372 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 375 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 166 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: من سرمربي‌‌ام را انتخاب کرده‌ام اما تا اجازه نداشته باشم نمي‌گويم.


به گزارش خبرگزاري فارس،‌محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره تمديد ماموريتش در پرسپوليس براي يک سال ديگر، گفت: از محل ماموريت من مشخص شد تا زماني که نياز باشد، در خدمت پرسپوليس باشم. با ستاد نيروهاي مسلح صحبت کردم آنها از من خواستند به پرسپوليس کمک شود اما مسائل اداري هنوز از 6 ماه پيش تاکنون برطرف نشده است.

به گزارش فارس،وي در پاسخ به اين سؤال که همه پرسپوليسي‌ها دوست دارند شما در اين باشگاه بمانيد، گفت: من نوکر همه هواداران پرسپوليس هستم و مجاز هستم از سوي ستاد کل در باشگاه بمانم اما اين درست نيست که سيستم اداري 6 ماه نتواند مشکل من را حل کند پس بهتر است بيشتر از اين آن را باز نکنم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره واگذاري سهام دو باشگاه پرسپوليس و استقلال به بورس تصريح کرد: درباره فروش اين دو باشگاه فرمولي ارائه کردند، هم‌اکنون همه پروسه اداره پرسپوليس براي واگذاري طي شده و تنها اشکال امضاي وزير ورزش و شايد اقتصاد باشد. همين چيزهاي کاغذي کار را لنگ گذاشته است. دولت و شخص عباسي اين آرزو را داشتند که دو باشگاه واگذار شود.

رويانيان افزود: وقتي من به پرسپوليس آمدم احمدي‌نژاد به من گفت به هر شکلي شده بايد بخشي از پرسپوليس را به هواداران بدهيم. وي به وزير اقتصاد و ورزش زنگ زد و به من گفت محکم برو، ما رفتيم و محکم سرمان به سنگ خورد. هنوز اين کار در اقتصاد و ورزش حل نشده، اما حالا مجلس تصويب کرده و به صورت قانون مطرح شده است.

مديرعامل پرسپوليس با اشاره به واگذاري 49 درصد از سهام اين باشگاه به هواداران تصريح کرد: صددرصد سهام اين باشگاه 45 ميليارد تومان بود که اگر برفرض دلار هم بالا رفته باشد، اين مقدار به 60 ميليارد مي‌رسد، 20 ميليارد هم بدهي داريم. با واگذاري درفشي‌فر باشگاه بدهي خود را صاف مي‌کند و سود‌ده مي‌شود و حتي سرمايه هم در دستش باقي مي‌ماند که قابل فروش است. حالا کجا آن را بفروشيم؟ پيشنهاد من اين است که در بورس به فروش نرود.

وي خاطرنشان کرد: شرکت پيشکسوتان پرسپوليس يک شرکت خصوصي تجاري است که اهليت مديريت پرسپوليس را دارد. اين شرکت با همراهي يک بانک مي‌تواند اکنون صددرصد سهام را بخرد. اگر ما 49 درصد سهم را به 200 ميليون سهم تبديل کنيم و آن را 2 هزار تومان به هواداران بفروشيم 400 ميليارد پول توليد مي‌شد.

رويانيان در پاسخ به اين سؤال که اين طرح رويايي است و شما فکر مي‌کنيد در چه مدت محقق مي‌شود، عنوان کرد:‌نه، رويايي نيست، در محضر ملت ايران و از طريق رسانه ملي اعلام مي‌کنم از اين تاريخ به بعد اگر دولت به ما اجازه بدهد مجلس نماينده معرفي و قوه قضائيه نظارت کن دکه يک کميته تشکيل دهيم. حدود 3 ماه ديگر تا اول شهريور 400 ميليارد تومان براي پرسپوليس درآمد کسب خواهيم کرد، يعني مي توانيم استاديوم بسازيم، به ورزش همگاني کمک کنيم و 2 باشگاه پرسپوليس و استقلال مي‌توانند به همه کارهاي خيريه شرکت کنند.

وي با اشاره به اينکه دولت 150 ميليون تومان به باشگاه‌هاي صنعتي پول داده، افزود: به ما 5/2 ميليارد و به استقلال 5/3 ميليارد بودجه دادند اما به صنعت 150 ميليارد از دولت به صورت مستقيم و غير مستقيم بودجه گرفتند.

مديرعامل قرمزپوشان درباره سرمربي جديد پرسپوليس عنوان کرد: واقعيت امر اين است که نفت تهران، فولاد خوزستان، استقلال، تراکتورسازي و ساير باشگاه‌ها هيچکدام سرمربي‌هايشان تاييد نشده است. با مايلي‌کهن، درخشان، پيرواني و يکي از گزينه‌هاي خارجي صحبت شد و در ادامه با ابراهيم‌زاده صحبت کرديم که استقبال زيادي از سوي هواداران صورت گرفت و با علي دايي هم مذاکره داشتيم.

وي ادامه داد: اين مربيان با يک برخورد بزرگوارانه مصاحبه‌اي نکردند و اين يک اتفاق جديد است که اجازه دادند هيئت مديره و مديرعامل باشگاه به راحتي و به نفع پرسپوليس صحبت کنند. شايد امروز يا فردا بين 3 گزينه ابراهيم‌‌زاده، مايلي‌کهن و درخشان تصميم بگيريم. البته من مربي‌ام را انتخاب کردم. من بدون اجازه علي پروين آب هم نمي‌خورم. بايد با رئيس هيئت مديره هم هماهنگ کنم چون اگر اعلام کنم همه سر من خراب مي شوند اما بايد بگويم من سرمربي ام را انتخاب کرده ام.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 2,123
  • بازدید سال : 22,446
  • بازدید کلی : 322,966
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي