loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6862 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1667 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 421 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 851 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 640 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 461 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 514 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 403 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 435 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 428 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 447 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 362 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 358 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 399 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 536 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 372 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 375 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 111 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرمربي گهر به خاطر کسب نتايج ضعيف و سقوط به ليگ دسته اول از مردم دورود و لرستان عذرخواهي کرد.

محمد مايلي کهن پس از باخت تيمش برابر سايپا در نشست خبري حاضر شد و گفت: استاني مثل لرستان شايستگي‌هاي بسيار زيادي دارد، ولي امروز جوي بر ورزشگاه حاکم شد که تماشاگران به تشويق تيم‌ها و البته مربيان گذشته گهر نيز پراختند که حق بجايي بود.

به گزارش ايسنا ، وي با بيان اينکه مهابادي زحمات زيادي براي گهر کشيد و به هيچ وجه من جايگزين او نشده‌ام به انتقاد از مديران قبلي گهر پرداخت و اضافه کرد: همان آقاياني که در کنار گهر و مهابادي بودند، وي را به راحتي کنار گذاشتند. جاهاي زيادي مربي‌گري کرده‌ام و خيلي از اين مسائل را ديده‌ام ولي اين قضيه واقعا جاي تامل دارد.

وي اظهار کرد: چه اصراري دارند آن‌ها خود را دورودي اعلام مي‌کنند ولي به خاطر منافع خود تيم را ول نمي‌کنند. اگر بحث منافع آن‌ها مد نظر نيست، چرا مهابادي را به راحتي کنار گذاشتند.

سرمربي گهر با بيان اينکه معتقدم تيم بايد با همان شاکله و اسکلت فصل گذشته و البته حضور مهابادي در ليگ برتر امسال حاضر مي‌شد گفت: آقاي مهابادي تنها درخواستش اين بود که با بازيکنان تسويه حساب مي‌شد و بعد قراردادهاي جديد منعقد مي‌شد. کجاي منطق حکم مي‌کند با اين درخواست، وي را از تيم کنار بگذارند؟

مايلي کهن در پاسخ به سوالي که چه فرد يا افرادي باعث به وجود آمدن حاشيه نيم فصل دوم شدند تصريح کرد: من نمي‌توانم اسم آن شخص را بگويم ولي همان آقايي که به قول خودش مجري و خبرنگار بوده و هر از چند گاهي در تلويزيون حاضر مي‌شد آن طور رفتار مي‌کند که خود را مالک ابد الدهر گهر مي‌داند، همان آقا به کاردوست زنگ زده و وي را تهديد مي‌کند و مي‌گويد فوتبالش را نابود مي‌کند.

وي ادامه داد: آقاي برادر به چه حقي به بازيکن گهر آن هم در شرايطي که ما بازي حساسي داشتيم زنگ مي‌زني و مي‌گويي فوتبالش را نابود مي‌کني؟ تو چه کسي هستي که اين کار را انجام دهي؟ من به جرات مي‌گويم اين مافيا نيست سوپرمافياي مجري تلويزيوني در ورزش است. آيا کاردوست که با يک مصاحبه از وضعيت تيم انتقاد مي‌کند بايد مورد هجمه اين فرد قرار گيرد؟

سرمربي گهر در ادامه با بيان اينکه ظرفيت فني گهر همين بود افزود: بايد خوب ياد بگيريد تا در يک تيم موفق شويد. در 6 ماه يا يک سال به هيچ وجه نمي‌توان تيمي درست کرد. من نمي‌توانستم شق‌القمر کنم. تلاش زيادي کرديم گهر در ليگ برتر بماند ولي نشد.

وي در ادامه گفت: به من پيشنهاد داده شده بود بازي با سايپا در تهران برگزار شود ولي من گفتم حاضرم بميرم ولي بازي در دورود برگزار شود چون مردم باشخصيت دورود لايق خيلي چيزها هستند. وظيفه داشتيم بياييم و آمديم هرچند اين مسائل در ورزشگاه پيش آمد (تشويق مهابادي). شرمنده مردم شديم و جا دارد دست تک تک دورودي‌ها را ببوسم.

وي با بيان اينکه کم‌کاري و کوتاهي در گهر در دوران هدايت من به هيچ وجه انجام نشده تصريح کرد: به جرات مي‌گويم برخي از آقايان نخواستند به گهر کمک کنند و اميدوارم به گونه‌اي رفتار شود گهر دوباره به ليگ برتر آيد.

او درباره پرداخت مبلغي از قراردادش براي بازسازي ورزشگاه دورود گفت: من قول دادم و به قولم نيز عمل مي‌کنم ولي بايد کار انجام شود تا پول را پرداخت کنم. اميدوارم پول‌ها در محيط‌هاي ورزشي هزينه شود. با هزينه‌هاي کم و استعداديابي حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت.

در ادامه اين نشست که بيشتر از سوال خبرنگاران حول محور فرد مجري مي‌گشت خبرنگاري از مايلي کهن درباره منتسب کردن فرياد شيران به دلالي، پرسيد که او عنوان کرد: آقايان به هر حربه‌اي دست زدند از جمله رسانه تا ما را تخريب کنند. آقاي فريادشيران را دلال معرفي مي‌کنند ولي من به آن‌ها مي‌گويم شما که مي‌گوييد گهر را خوب بستيد، چرا تيم بايد سه تا ماساژور داشته باشد آن هم ماساژور بدون تخت. چرا گهر پزشک نداشت. آيا يادتان رفته تيم بايد پزشک داشته باشد؟ من هم مانند بازيکنان بعد از هر بازي تمام بدنم خرد و خمير مي‌شد و نياز به ماساژور داشتم ولي... . آقايان مي‌خواستند اينجا سلطنت کنند که به آن‌ها مي‌گويم اشتباه کرديد گهر جاي سلطنت کردن نيست. من آمدم و صرفه‌جويي يک و نيم ميلياردي انجام دادم ولي شما هزينه‌هاي گزاف روي دست گهر گذاشتيد.

مايلي کهن درباره اينکه آيا سرمربي پرسپوليس خواهد شد يا نه گفت: تا اين لحظه نمي‌دانم وضعيت به چه نحوي است. نمي‌دانم جزو گزينه‌ها هستم يا نه. ولي خيلي دوست دارم اين کار صورت بگيرد ولي اگر نشوم قلبم با پرسپوليس است و براي سرمربي آينده اين تيم را آرزوي موفقيت مي‌کنم.

وي درباره اينکه چند تيم در زمان هدايتش به ليگ دسته اول سقوط کرده گفت: درباره فولاد بايد بگويم آن‌ها بازيکنان ملي‌پوش خود را کنار گذاشتند و به من گفتند بايد تيم جوان شود و بعد از من نيز ايناسيو را آوردند و بازيکناني مانند جانواريو، که با آن‌ها نيز نتوانستند در ليگ برتر بمانند. در مورد پيکان نيز بايد بگويم تا زمان من حتي تا 7 هفته گل زده‌اي نداشت ولي بعد از من به ليگ پايين‌تر سقوط کرد.

مايلي کهن در پايان از تقوي به عنوان يکي از سالم‌ترين مربيان فوتبال کشور ياد کرد و گفت: من ايرادات زيادي دارم ولي نمي‌خواهم به هر وسيله‌اي دست بزنم تا به موفقيت برسم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 360
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 641
  • بازدید ماه : 2,187
  • بازدید سال : 22,510
  • بازدید کلی : 323,030
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي