loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6863 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1667 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 421 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 851 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 640 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 461 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 514 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 403 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 435 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 428 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 447 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 362 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 358 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 399 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 536 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 372 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 375 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 115 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)
 یحیی گل محمدی برخلاف نظر برخی ها معتقد است اگر در پرسپولیس بماند محمد نوری را در پرسپولیس حفظ خواهد کرد. 

محمد نوری عصر روز گذشته پیش از تمرین دقایقی در خصوص حرف هایی که در در مورد جدایی و اختلافش با یحیی مطرح می شود با ما حرف زد و به سوالات پاسخ داد.

نوری دری مورد اینکه گفته می شود با گل محمدی اختلاف دارد، یا خیر گفت: من با آقا یحیی در صبا همبازی بودم. ایشان کسی بود که در این تیم بازوبند را به من داد.

او مرا دوست دارد و من هم با ایشان هیچ مشکلی ندارم.

وی در مورد شایعه ناراحتی اش بعد از نیمکت نشینی در دیدار با داماش و صحبت هایی در خصوص ترک پرسپولیس در پایان فصل نیز گفت: بازیکن خوب باید از نیمکت نشینی ناراحت شود و به رگ غیرتش بربخورد.

بله من هم از نیمکت نشینی ام ناراحت بودم اما خوب حالا جریان تا حدودی فرق کرده است. آقا یحیی در بازی های اخیر جام حذفی از جمله بازی با داماش استراتژی خاصی داشت و مرا قانع کرد و حرف هایی زد که بر پایه منطق و برنامه های تاکتیکی اش بود.

به هر حال استراتژی ایشان هم جواب داد و ما بردیم.
پرسپولیس در یکی دو فصل اخیر خوب نتیجه نگرفته است بنابراین ما باید با قهرمانی در جام حذفی جبران مافات کنیم و در چنین شرایطی هم باید بازیکن از خودخواهی اش کم کند.

وی ادامه داد: من یک پرسپولیسی متعصب هستم و حتی موقعی که در ۲۰ دقیقه پایانی بازی با داماش با یک گل از حریف گیلانی مان عقب بودیم به سرپرست تیم گفتم آقای شیرینی سریع برگه تعویض را بنویس من برم تو چون واقعاً دوست داشتم هر چه سریع تر داخل زمین بروم و در آن شرایط حساس به تیمم کمک کنم و خدا را شکر می کنم که در آن شرایط حساس به من و تیمم کمک کرد.

نوری در مورد اینکه اگر باز هم در فینال نیمکت نشین شوی چه عکس العملی نشان می دهد گفت: چشم چهل میلیون پرسپولیسی به فینال و نتیجه آن است بنابراین فینال حذفی تنها بازی است که استثنائاً اگر روی نیمکت هم بنشینم ناراحت نمی شوم چون آن بازی با تمام بازی هایی که در آنها بودم فرق می کند و خیلی حساس است ولی خیلی امیدوارم فیکس باشم.

نوری در مورد اظهار تمایل گل محمدی برای حفظ وی در فصل آینده گفت: آقا یحیی به من لطف دارد و من هم بر خلاف آنچه برخی ها فکر می کنند رابطه خوبی با سرمربی مان دارم. در این بین در برخی از بازی ها مصدوم ، دو اخطاره یا سه اخطاره بودم که این مسائل کمی جو را علیه من کرد اما الان تمام حواسم به قهرمانی تیم و بازی فینال جام حذفی است و پس از آن باید ببینم سرمربی تیم چه کسی است تا برای فصل بعد خودم تصمیم بگیرم و فعلاً تمرکزم فقط روی فینال جام حذفی و قهرمانی تیم است.

وی در پایان گفت: من سال که فصد داشتم به پرسپولیس بیایم به خاطر پرسپولیس قید ۳۰۰ ، ۴۰۰ میلیون پول را زدم ، به همین راحتی هم به پرسپولیس نیامده ام که راحت آن را از دست بدهم . در این چند سال هم خاک پرسپولیس را خورده ام ، بنابراین راحت از پرسپولیس نمی روم. من خودم و خانواده ام همه پرسپولیسی هستند و خیلی راحت از پرسپولیس جدا نخواهم شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 472
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 753
  • بازدید ماه : 2,299
  • بازدید سال : 22,622
  • بازدید کلی : 323,142
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي