loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6861 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1667 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 421 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 851 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 640 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 461 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 514 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 403 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 435 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 428 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 447 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 362 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 358 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 399 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 536 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 372 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 375 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 83 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليسي‌ها اگر خودشان باشند قطعا مسافر فينال جام حذفي مي‌شوند، اما داماش هم خطرناکه.

علي پروين اظهار داشت: اميدوار هستم که در سال جديد ورزش کشور ما مانند المپيک لندن باز هم موفق باشد. المپيک لندن باعث شد تا با وجود گذشت روزهاي زيادي از اين مسابقات باز هم تلويزيون اين موفقيت‌ها را نشان دهد و مردم براي چندمين بار با ديدن آنها لذت ببرند و به خود ببالند که ايراني هستند. جوانان ما لياقت موفقيت‌هاي بيشتري را دارند و بايد قدر آنها را دانست.

به گزارش فارس ، وي در خصوص بازي تيم ملي کشورمان، مقابل کويت و نتايج به دست آمده کره جنوبي و ازبکستان در ديدار مقابل حريفان خود در مرحله مقدماتي جام جهاني گفت: من هميشه گفته‌ام و صد بار ديگر هم مي‌گويم بچه‌هاي ما يک سروگردن از تيم‌هاي عربي گردن‌کلفت‌تر هستند اما آن تيم‌ها مقابل بازيکنان ما به آب و آتش مي‌زنند تا يک امتياز بگيرند. تيم ملي مقابل کويت بد نبود، اما خوب هم نبود ولي در طول بازي دقايقي توانست که حريف را به لاک دفاعي فرو ببرد.

وي افزود: طبيعي بود که کويت حمله کند و ما هم چون به يک گل رضايت داده بوديم گل تساوي را خورديم. اميدوارم بچه‌ها در ديدارهاي آينده با جسارت بيشتري بازي کنند.

پروين ادامه داد: مهمترين مسئله در سال 92 وضعيت تيم ملي کشورمان و راه‌يابي به جام جهاني است. بالاخره با توجه به نتايج کره و ازبکستان کار سخت شده اما بچه‌ها نبايد به موفقيت آن تيم‌ها نگاه کنند و غصه بخورند. ماهي را هر وقت از آب بگيريد تازه است. بچه‌ها بايد 270 دقيقه مثل بازي با استراليا باشند. ان‌شاءالله خدا هم کمکشان مي‌کند و هواداران و مسئولان نيز ياران دوازدهم آنها هستند و تيم ملي موفق مي‌شود. کار سخت است اما شدني است. اگر قطر و لبنان را متوقف کنيم خدا را چه ديديد، شايد مقابل کره که فوتبال را کامپيوتري بازي مي‌کند نيز به برتري برسيم. الان موقع آن است که حمايت کنيم و نه اينکه کاسه چه کنم، دستمان بگيريم. ما بايد مسافر جام جهاني شويم، حالا از هر طريقي که شده، مستقيم يا پلي‌آف.

وي در خصوص شرايط پرسپوليس و ديدار نيمه‌نهايي در چارچوب جام حذفي مقابل داماش گيلان نيز خاطرنشان کرد: ابتدا خوشحالم که پرسپوليس سال 92 را با پيروزي مقابل پيکان آغاز کرد، بالاخره اين برد از لحاظ روحي و رواني يک دوپينگ خوب براي بازيکنان و کادر فني بود.

وي افزود:اگر به اسم جام حذفي دقت کنيم، متوجه مي‌شويم که حق اشتباه ندارم. در ليگ برتر متاسفانه اتفاقاتي پيش آمد که الان وقت صحبت کردن درباره آن نيست و باعث شد ليگ برتر را از دست بدهيم، اما راهي باز شده تا بچه‌ها زحمات خود را که با بدشانسي و برخي از کارها به آن نرسيده بودند الان با يک بازي خوب مقابل داماش درو کنند.

پروين ادامه داد: من الان هم معتقدم ما بهترين بازيکنان ايران را داريم که هر کدام اگر در هر تيمي باشند تأثير گذارند، اما حيف، روزهاي ابتدايي ليگ را با نظر برخي آقايان ساده از دست داديم. ولي خوشبختانه با درايت رويانيان، يحيي آمده و باور کنيد دلم براي بازي فردا مقابل داماش خيلي روشن است.

وي تصريح کرد: بازيکنان بدانند داماش تيم خطرناکي است و در خانه خود و چمن معروفش دست و پا بسته به ميدان نمي‌آيد بايد بچه‌ها باهوش باشند و از تجربه خود، خوب استفاده کنند. البته خدا را شکر علي کريمي هم برگشته و خودش يک وزنه براي پرسپوليس در ديدار داماش حساب مي‌شود.

پروين يادآور شد: همه دوست داريم که پرسپوليس به فينال جام حذفي برسد چون واقعا امسال جايش در ليگ قهرمانان خالي بود. ان‌‌شاءالله بچه‌ها هفدهم عيدي خود را به 35 ميليون هوادار پرسپوليس با شکست داماش خواهند داد. ولي بايد اين موضوع را فراموش نکنيم که تيم يحيي نياز به آرامش دارد و بازيکنان نيز به جاي احساسات فقط بايد در زمين خودشان باشند و هرچه در توان دارند در اين فينال زودرس به نمايش بگذارند. نتيجه دست خداست.

پيشکسوت فوتبال کشورمان درباره عدم موفقيت تيم‌هاي ايراني در آسيا و در مقابل تيم‌هاي عربستاني در آستانه سال 1392 گفت: ما بايد به شرايط حرفه‌اي فوتبال هر روز نزديک‌تر شويم به نظر من سپاهان در بازي خود مقابل نماينده عربستان غافلگير شد. دوست داشت گل بزند اما حريف بسيار حرفه‌اي و زرنگ بود و در ضدحملات دست سپاهاني‌ها را با زدن گل نشان داد که خوب خوانده است. شايد برخي‌ها تصور مي‌کردند سپاهان در اين ديدار بازنده باشند اما نه با خوردن 4 گل.

وي افزود: تراکتورسازي هم در عربستان بازي مي‌کرد و قطعا عرب‌ها مقابل هر تيم ايراني سراپا انگيزه هستند. حاضر هستند در يک جدول 10 تيمي دهم شوند اما به ايراني‌ها نبازند. با وجودي که تراکتور فرصت‌هاي خوبي داشت. در نهايت خدا پدر استقلال و امير قلعه‌نويي را بيامرزد که با يک پيروزي خوب در عربستان آن هم مقابل الهلالي که هميشه گربه سياه فوتبال ما بود دل ما را در روزهاي اول سال 92 خُنک کرد. باور کنيد بدجوري به من برخورده بود که اينطور مقابل عربستاني‌ها ناکام بوديم چون به نظر من سپاهان شايسته پيروزي مقابل الاهلي بود اما همه چيز تمام شده و انشاءالله در دور بعدي همه تيم‌هاي ما پيروز مي‌شوند و از جدول خود صعود خواهند کرد.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 1,956
  • بازدید سال : 22,279
  • بازدید کلی : 322,799
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي