loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6865 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1668 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 422 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 857 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 644 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 462 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 515 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 404 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 436 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 429 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 448 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 363 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 359 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 400 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 537 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 373 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 376 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 106 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

سرمربي پرسپوليس گفت: خودم به مهدوي‌کيا پيشنهاد خداحافظي دادم.


 يحيي گل‌محمدي بعد از نشست خبري با دوربين‌هاي تلويزيوني صحبت کرد و در مورد موافقتش با کاهش تعداد تيم‌هاي ليگ برتري گفت: وقتي از نظر امکانات شرايط مساعدي نداريم اين مسئله درست نيست ورزشگاه‌هاي ما حتي آبخوري ندارند و اسکوربوردهايشان کار نمي‌کند و وقتي فوتبال بازي مي‌کنيم بعضا عمليات ساخت و ساز انجام مي‌دهند. با همه اين مسايل دليلي ندارد تعداد تيم‌ها کاهش پيدا نکند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اگر همه چيزمان استاندارد باشد مي‌توانيم ليگ 20 تيمي داشته باشيم. در برخي از شهرستان‌ها نمي‌توان روي زمين‌هايش حتي راه رفت و در مجموع مخالف 16 تيمي شدن هم هستم و بايد 14 تيمي شود.

گل‌محمدي در مورد تصميم غيرمنتظره مهدوي‌کيا که قرار بود با قهرماني از فوتبال خداحافظي کند، گفت: اينکه مهدوي‌کيا در فهرست 18 نفره نبود و به همين دليل چنين تصميمي گرفته، صحت ندارد و با توجه به وضعيتي که داشت تصميم گرفت از دنياي فوتبال خداحافظي کند و البته من هم ناراحت بودم و چون شان مهدي بيش از اين حرف‌ها بود.

وي در مورد اينکه نمي‌شد بيشتر از مهدوي‌کيا استفاده کرد و شانش را حفظ کرد، گفت: در اينکه مهدوي‌کيا بازيکن بزرگي است شکي نيست اما بعد از نيم فصل اول با مصدوميتي جزيي روبه‌رو شد و شايد به خاطر اين مصدوميت کمي از شرايط مسابقه دور شده بود.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که شما به مهدوي‌کيا پيشنهاد خداحافظي داديد، گفت: با توجه به تمام شرايط خودم به مهدوي‌کيا پيشنهاد دادم خداحافظي کند.

وي در مورد اينکه مهدوي‌کيا در جريان بازي با مس خيلي ناراحت بود و مصاحبه نکرد گفت: اگر مهدوي‌کيا ناراحت بود پيشنهادم را قبول نمي‌کرد ديديد که رويانيان هم مخالفت کرد و اگر مهدوي‌کيا بخواهد از تصميمش برگردد خودم استقبال مي‌کنم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص اينکه او گفته است رابطه‌اش با مهدوي کيا مثل دو برادر است و اين جمله دقيقا مشابه جمله‌اي است که علي دايي در خصوص کريم باقري به کار برد و او هم به شکل عجيب از پرسپوليس خداحافظي کرد، گفت: اينگونه نيست من و مهدوي‌کيا 20 سال است با هم رفيقيم و خاطرات زيادي داريم و دنبال چيزي نباشيد و اينهايي را که گفتم حقيقت دارد و قبول کنيد که مهدوي‌کيا الگويي براي همه جوانان است و در اين مسئله هم اصلا غلو نمي‌کنم.

وي در خصوص اينکه هادي نوروزي در جلسه‌ قبل از بازي از پرسپوليس اخراج شد، گفت: مشکلش انضباطي بود و من هم او را از پرسپوليس اخراج کردم و حالا در اختيار کميته انضباطي است.

گل‌محمدي در مورد اظهار نظر عابديني مبني بر اينکه داماش حاضر است 150 ميليون بگيرند و در تهران بازي کنند گفت: اين مسايل مديريتي است ولي من جاي رويانيان باشم قبول نمي‌کنم. با قدرت به رشت مي‌رويم و در آنجا پيروز مي شويم و فکر مي‌کنم با اين حرف‌ها مي‌خواهند تمرکز پرسپوليس را بهم بريزند و عابديني آنقدر قدرت دارد که يک بازي را در رشت بازي کنند.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 939
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,220
  • بازدید ماه : 2,766
  • بازدید سال : 23,089
  • بازدید کلی : 323,609
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي