loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6865 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1668 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 422 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 856 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 644 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 462 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 515 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 404 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 436 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 429 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 448 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 363 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 359 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 400 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 537 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 373 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 376 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 106 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر فقط 30 ثانيه دوام مي‌اورديم پيروز مي‌شديم.

 يحيي‌ گل‌محمدي پس از پيروزي 2 بر يک برابر مس کرمان در نشست خبري اظهار داشت: ما در هر دو نيمه بازي را خوب شروع کرديم و مس هم چون مي‌خواست بازنده نباشد بازي خوبي ارايه کرد و مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم و گل خوردن در دقيقه 93 خيلي سخت است و باورش قابل هضم نيست. دقيقه 93 هم جزيي از فوتبال است و شايد اگر 30 ثانيه دوام مي‌آورديم بازي را برده بوديم.

به گزارش فارس، وي افزود: فشار بازي‌ها به بازيکنان ما خيلي وارد شده است و بازيکنان ما از نظر بدني شرايط لازم را نداشتند و طبيعي بود بخاطر بازي‌هاي پي در پي خسته باشند. انصافا حق ما برد بود که به آن نرسيديم.

گل‌محمدي در مورد اينکه امروز در اردوي پرسپوليس بازيکني از فهرست 11 نفره خط خورده و در اردو نمانده اما مهدوي‌کيا اين مسئله را خيلي راحت مي‌پذيرد گفت: هادي نوروزي به دليل انضباطي از نظر من اخراج است و او را اخراج کردم و کميته انضباطي در موردش تصميم مي‌گيرد اما به دليل اينکه نبودن در ترکيب قهر کرده درست نيست. مهدوي‌کيا را هم همه مي‌شناسند و با اخلاقش آشنا هستند و تا حالا در کل فوتبالش کوچکترين حاشيه نداشته است و قضيه او با تمامي بازيکناني که تاکنون برخورد کردم متفاوت است. وضعيت مهدوي‌کيا به صورتي نبود که من هم راضي باشم. ما به اين جمع بندي رسيديم که فعلا در کنار تيم ما باشد و بزرگي هم کرد. از مهدوي‌کيا ممنونم چون خيلي به ما کمک کرد اما دوست نداشتم 10 -20 دقيقه بازي کند. در نيم فصل اول با پشتکار خود تيم را هدايت کرد و در نيم فصل دوم برايش خوب نبود و او از وضعيت مسابقه دور شد و اين تصميمي است که خودش گرفته و او همچنان در کنار ما تمرين مي‌کند و انشالله در فينال جام حذفي که بازي خداحافظي‌اش در نظر گرفته شد از فوتبال خداحافظي مي‌کند.او مثل يک برادر کنارم بوده است.

گل‌محمدي در مورد اينکه نمي‌شد به جاي بنگر از هادي نوروزي استفاده مي‌کرديد گفت: از نظر من نوروزي اخراج است و در جلسه قبل از بازي تصميم به اخراجش گرفتم.

سرمربي پرسپوليس در مورد گل خوردن در لحظات آخر گفت: ما از نظر بدني افت کرديم و مس هم سه روز بيشتر از ما استراحت کردو شاداب‌تر بود و مي‌توانستيم با تجربه بيشتري بازي را کنترل کنيم و روي يک حادثه گل خورديم و شوت بازيکن ما به پايش نگرفت و مقابل پاي حسن‌زاده افتاد و در اين گل اتفاقي کاري از دست بازيکن ما برنمي‌آمد و ما 2 گل زديم. خراب کردن موقعيت‌ها هم جزيي از  فوتبال است که بيش از اندازه در تيم ما تکرار مي شود و اميدوارم اين نقص برطرف شود.برخي چيزها نيز به مقداري شانس برمي‌گردد.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه خداحافظي مهدوي‌کيا ربطي به اينکه در فهرست 18 نفره قرار نداشت و اينکه قضيه مهدوي‌کيا مثل باقري شده است. گفت: قبل از انکه فهرست 18 نفره اعلام شود ظهر تمرين با مهدوي‌کيا صحبت کردم و او خيلي راحت پذيرفت. رابطه من و مهدوي‌کيا آنقدر برادرانه است که لزومي نيست در موردش حرف بزنم. در شان او نيست که 15 دقيقه بازي کند يا بازي به او نرسد اما در نيم فصل دوم دچار مصدوميت شد و يک ماه و نيم دور از تمرين بود و مشکلي بين من و او وجود ندارد و رويانيان هم گفت که مخالف رفتنش هستيم اگر مهدوي‌کيا احساس مي‌کند که مي‌تواند به ما کمک کند به جمع ما برگردد.

وي در خصوص اينکه چرا نقي‌زاده تشويق نمي‌شود گفت: بازيکني که  90 دقيقه مي‌دود و گل مي‌زند است حيف است با چنين رفتاري روبه رو مي‌شود و نقي‌زاده آنقدر اسم و رسم ندارد که چنين مشکلي پيش آمده اما در آينده از او بيشتر خواهيد شنيد.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 908
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,189
  • بازدید ماه : 2,735
  • بازدید سال : 23,058
  • بازدید کلی : 323,578
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي