loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6864 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1667 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 421 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 853 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 640 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 461 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 514 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 403 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 435 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 428 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 447 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 362 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 358 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 399 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 536 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 372 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 375 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 148 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)

پيشکسوت پرسپوليس با ابراز ناراحتي از خداحافظي مهدوي‌کيا گفت: او هنوز مي‌توانست به فوتبال ادامه دهد و در ادامه‌ي فصل هم يک مهره‌ي مفيد براي پرسپوليس باشد.

فرشاد پيوس درباره‌ي خداحافظي ناگهاني مهدي مهدوي‌کيا از فوتبال گفت: در مقطع کوتاهي با مهدي همبازي بودم و در آخرين روزها تصميم گرفتم پيراهن شماره 17 خود را به مهدي بدهم. آن پيراهن را به خيلي بازيکن‌ها مي‌توانستم بدهم اما فکر کردم که مهدوي‌کيا مي‌تواند جانشين خوبي براي من باشد. بعد از آن پيراهن من هميشه براي مهدوي‌کيا خوش‌يمن بود و در همان بازي اول يک گل هم با آن پيراهن به ثمر رساند.

به گزارش ايسنا،وي با اشاره به شخصيت مهدوي‌کيا گفت: او از لحاظ اخلاقي نمونه بود. از نظر فوتبالي هم که با سانترهاي زيبا و رفت و برگشت‌هايش و هم‌چنين گلزني‌هاي خود هميشه به تيم‌هاي باشگاهي و تيم ملي‌اش کمک مي‌کرد. در آلمان بازي‌هاي بسيار مهمي انجام داد و افتخارات زيادي در ليگ اين کشور به دست آورد. هميشه به دنبال کار خودش بود. براي پيراهن تيمي که در آن بازي مي‌کرد ارزش قائل مي‌شد و واقعا يک آدم دوست‌داشتني بود.

پيوس با بيان اين‌که از خداحافظي مهدوي‌کيا خيلي ناراحت شدم، گفت: مهدي برخلاف خيلي از بازيکنان که به خاطر پول به پرسپوليس مي‌آيند، به عشق اين تيم بازي مي‌کرد. من واقعا از اين خبر ناراحت شدم اما در عين حال خوشحالم که مهدي در اوج خداحافظي کرد. حتما نامهرباني‌هايي با او شده مجبور شده خداحافظي کند.

مهاجم دهه 60 و 70 پرسپوليس و تيم ملي با اشاره به اين‌که مهدوي‌کيا هنوز مي‌توانست براي تيمش مثمرثمر باشد، گفت: به نظر من الان وقت خداحافظي نبود و مهدوي‌کيا حالا حالاها مي‌توانست به پرسپوليس کمک کند. نمي‌دانم واقعا چه دليلي داشته که او اين تصميم را بگيرد و حتما با او تلفني صحبت خواهم کرد.

وي ادامه داد: مهدوي‌کيا از خيلي از بازيکناني که در بازي‌هاي قبل در زمين بودند مي‌توانست بهتر بازي کند. اگر يادتان باشد در زمان ژوزه هم يک‌تنه حريف همه بود و از هافبک وسط گرفته تا دفاع راست و بال راست بازي مي‌کرد. در نيم‌فصل اول هم گل‌هاي 3 امتيازي مي‌زد و پاس‌هاي خوبي به هم‌تيمي‌هايش مي‌داد. اين‌که کادر فني پرسپوليس در چند بازي گذشته از او استفاده نکرد اشتباه محض بود. نمي‌دانم حتما ناملايمت‌هايي بوده که مهدوي‌کيا مجبور شده خداحافظي کند اما اين برخورد با چنين بازيکني درست نيست. به نظر من اشتباه کادر فني و مديريت باشگاه بوده است.

پيوس در ادامه‌ي گفت‌وگويش با ايسنا با اشاره به اين‌ که امثال مهدوي‌کيا به پيراهن تيمشان تعصب داشتند، گفت: بدون شک تا چند سال ديگر بازيکني مثل مهدوي‌کيا نخواهيم ديد. بيشتر بازيکناني که به پرسپوليس مي‌آيند فقط به دنبال پول هستند و اين‌که دو ساعت تمرين کنند و به خانه بروند اما بازيکني مثل مهدوي‌کيا به پياهنش تعصب داشت. نسل هم‌دوره‌اي‌هاي مهدوي‌کيا هم که تمام شود ديگر ما بازيکني مثل آنها نخواهيم ديد.

وي با اشاره به اين‌که خداحافظي مهدوي‌کيا از لحاظ روحي رواني هم در کار پرسپوليس تاثير مي‌گذارد، گفت: بدون شک مهدي مي‌توانست در ادامه‌ي فصل به‌ويژه در جام حذفي به پرسپوليس کمک کند. همه جاي دنيا بازيکنان باتجربه را در مقاطع مهم بازي مي‌دهند. الان چند هفته است که مهدوي‌کيا نيمکت‌نشين است اما به خاطر حجب و حيايي که دارد هيچ حرفي نمي‌زند. صرف در زمين بودن مهدوي‌ کيا از لحاظ روحي رواني کمک حال پرسپوليس است اما نمي‌دانم چه مسائلي وجود داشته که مهدوي‌کيا را مجبور به خداحافظي کرده است.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 716
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 997
  • بازدید ماه : 2,543
  • بازدید سال : 22,866
  • بازدید کلی : 323,386
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي