loading...
سلاطین سرخ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
طراحی رایگان قالب اختصاصی برای وبلاگ(بلاگفا،میهن بلاگ،رزبلاگ،پرشین بلاگ و ...) 74 6864 mohamad007
ساخت اسلاید شو اختصاصی برای وبلاگ و وبسایت 1 1667 sina1377
محسن اقای گل♥ محسن رفت و برگشت♥ 0 421 mahsa_perspolisi
قالب جدید لشکر سرخ طراحی شد. 5 855 abdini
کاپیتان مهدی مهدوی کیا 3 642 hbpvr
خليج تا ابد پارس 0 461 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 514 salatin-sorkh
كاكرو در پرسپوليس!!!!!! 0 403 salatin-sorkh
رويانيان مديرعامل پرسپوليس باقي ماند/هواداران بردند 0 435 salatin-sorkh
بارسلونا با تيم منتخب فلسطين ديدار مي‌کند 0 428 salatin-sorkh
سوالات تکان دهنده استقلالی از مدل کیسه کش 0 447 salatin-sorkh
از امروز قرارداد بازيکنان و مربيان ثبت مي‌شود 0 362 salatin-sorkh
ويلانووا: نيمار با هدف ورزشي بارسا را انتخاب کرد 0 358 salatin-sorkh
آقاي گل ليگ دسته اول به پرسپوليس پيوست 0 399 salatin-sorkh
سند شيش تايي ها 0 536 salatin-sorkh
مهم ترین رمز موفقیت/صد در صد تضمینی! 0 372 salatin-sorkh
الموندو: موافقت نيمار با پيوستن به بارسا 0 375 salatin-sorkh
salatin-sorkh بازدید : 110 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (1)

سید جلال حسینی معتقد است هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس بدشانس نیست!

سيد جلال حسيني در مورد شرايط پرسپوليس عنوان کرد: جو بسيار خوبي در تيم حاکم است و هيچ مشکلي وجود ندارد. نيم‌فصل دوم پرسپوليس واقعي بوديم و توانستيم خود را به خوبي نشان دهيم. به گزارش فارس،وي در مورد اينکه آيا او يک استقلالي است و يا يک پرسپوليسي گفت: خودم اهل انزلي هستم، شرايط فوتبال حرفه‌اي به گونه‌اي است که براي هر تيمي که بازي کنم با تمام قدرت حاضر خواهم شد، هم‌اکنون هم در خدمت پرسپوليس هستم. مدافع سرخپوشان درباره ميزباني داماش در جام حذفي يادآور شد: شرايط کمي برايمان سخت است اما فرقي نمي‌کند در کجا بخواهيم بازي کنيم،‌ما براي قهرماني تلاش مي‌کنيم و بايد بي‌محبا حمله کنيم، شانس و اقبال يار ما نيست. از يک طرف اين قرعه‌کشي صورت مي‌گيرد و از طرف ديگر راه‌آهن مسائلي را در مورد ميزباني مطرح مي‌کند. وي با اشاره به اينکه پرسپوليس کار راحتي در جام حذفي ندارد، تصريح کرد: خيلي‌ها فکر مي‌کنند کار راحتي در جام حذفي داريم اما اينگونه نيست. مقابل داماش يک فينال زودرس داريم و بازي خيلي سختي پيش رو خواهيم داشت. حسيني با اشاره به اتفاقاتي که در ديدار گذشته اين دو تيم رخ داده بود تأکيد کرد: خاطرات خوبي از اين تيم ندارم در بازي قبلي شاهد بوديد که چه اتفاقاتي رخ داد، اميدوارم اين مسائل ديگر پيش نيايد. مدافع پرسپوليس درباره شکست مقابل راه‌آهن گفت: خيلي راحت اين بازي را واگذار کرديم، باز هم مي‌گويم مي‌توانستيم 8 گل به ثمر برسانيم اما موقعيت‌ها را از دست داديم و يک گل دريافت کرديم و مفت بازي را از دست داديم و نتوانستيم سه امتياز بازي را کسب کنيم. حسيني عنوان کرد:‌ مطمئن باشيد انگيزه ما در رشت بيشتر خواهد بود و براي پيروزي وارد ميدان خواهيم شد براي ما فرقي نمي‌کند در تهران بازي کنيم يا رشت ما تمام تلاش خود را انجام خواهيم داد اما مي‌دانيد که بازي کردن در چمن مصنوعي براي هر تيمي سخت است. وي افزود: ما امسال بدشانس بوديم هيچ تيمي به اندازه پرسپوليس با بدشانسي روبرو نشده، 7-8 موقعيت را به گل تبديل نمي‌کنيم و در يک فرصت گل دريافت مي‌کنيم. بازي در اصفهان 120 دقيقه به طول مي‌انجامد. در جام حذفي ميهمان نفت و داماش مي‌شويم، شرايط سختي داريم اما با توجه به اينکه براي قهرماني تلاش مي‌کنيم نبايد به اين مسائل توجه کنيم. مهدي مهدوي‌کيا نيز در گفت‌وگويي کوتاه در مورد ميزباني داماش در جام حذفي گفت: براي ما فرقي نمي‌کند که در تهران بازي کنيم و يا در گيلان ما براي قهرماني تلاش مي‌کنيم. وي با اشاره به اينکه قصد مصاحبه ندارد، در پاسخ به اين سؤال که آيا ناراحت است خاطرنشان کرد: دليلي وجود ندارد که ناراحت باشم، شرايط خيلي خوبي دارم و هيچ مشکلي هم وجود ندارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mousa.cris در تاریخ 1391/12/22 و 10:41 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز من مدير وبسايت خبرگزاري پرسپوليس فراتر از آسيا هستم شما سايت جالبي داريد خوشحال ميشم با هم تبادل لينک واگه بخواي لوگو وبنر کنيم ...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت سلاطین سرخ با هدف حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران طراحی شده است. شما نیز می توانید با عضویت در سایت و ارسال مطلب در سایت و انجمن ما را در این راه یاری دهید. نظرات مفیدتان را از ما دریغ نکنید. هدف ما به هیچ وجه توهین به سایر تیم ها نیست و امیدواریم که هواداران این تیم ها از مطالب ما رنجیده خاطر نشوند. کپی برداری از این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در حال حاضر بهترين بازيكن مسلمان كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 708
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 768
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,049
  • بازدید ماه : 2,595
  • بازدید سال : 22,918
  • بازدید کلی : 323,438
  • کدهای اختصاصی

    ارتباط مستقيم با مدير عامل

    ترانه سرخ

    اخبار پرسپوليسي